Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/mobile/domains/blog.mobilelink.pl/public_html/wp-content/plugins/seo-ultimate/modules/class.su-module.php on line 1195
Zachowania internautów w Social Media? | Mobile Link BLOG


80 proc. internautów poleca zabawne materiały

Według thinkkong.pl ponad 80 procent internautów udostępnia lub poleca materiały, które uzna za zabawne. Według serwisu 81 procent polskich internautów deklaruje, że przynajmniej raz na dwa tygodnie poleca innym treści, które uzna za śmieszne. Według agencji social mediowej internauci niechętnie dzielą się materiałami szokującymi lub wulgarnymi (czterokrotnie mniej niż treściami zabawnymi).

67 proc. internautów udostępnia „ciekawe” tematy

Agencja zwraca uwagę również na jeszcze jedną kategorię treści, którą internauci chętnie się dzielą. Została ona nazwana jako „nieznane”. Do tej grupy zaliczane są materiały, które niosą za sobą ciekawe tematy do dyskusji. Aż 67 procent internautów deklaruje, że w ciągu ostatnich dwóch tygodni udostępniła takie treści.

9 proc. internautów zapoznaje się z informacjami bieżącymi w SM

Według badania Pew Research Center tylko 9 procent internautów z USA zapoznaje się z informacjami dotyczącymi bieżących wydarzeń na portalach społecznościowych typu Facebook.

Codziennie Social Media dostarczają polskim internautom informacji. Trzeba pamiętać, że są to informacje już przebrane. Internauci przede wszystkim klikają w te linki (informacje), które uznają za interesujące, a to nie jest proste przy tak dużym szumie informacyjnym. Dodatkowo np. użytkownik Facebooka częściej klika w link polecany przez znajomego niż te, które zamieszczają firmy, instytucje czy osoby publiczne (fanpage).

Autor

Jestem pasjonatką Internetu. Na co dzień zajmuję się Performance Marketingiem. Moja praca opiera się przede wszystkim na analizie danych. W związku z tym moimi ulubionymi narzędziami są arkusze kalkulacyjne oraz Google Analytics.

Skomentuj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.