80 proc. internautów poleca zabawne materiały

Według thinkkong.pl ponad 80 procent internautów udostępnia lub poleca materiały, które uzna za zabawne. Według serwisu 81 procent polskich internautów deklaruje, że przynajmniej raz na dwa tygodnie poleca innym treści, które uzna za śmieszne. Według agencji social mediowej internauci niechętnie dzielą się materiałami szokującymi lub wulgarnymi (czterokrotnie mniej niż treściami zabawnymi).

67 proc. internautów udostępnia „ciekawe” tematy

Agencja zwraca uwagę również na jeszcze jedną kategorię treści, którą internauci chętnie się dzielą. Została ona nazwana jako „nieznane”. Do tej grupy zaliczane są materiały, które niosą za sobą ciekawe tematy do dyskusji. Aż 67 procent internautów deklaruje, że w ciągu ostatnich dwóch tygodni udostępniła takie treści.

9 proc. internautów zapoznaje się z informacjami bieżącymi w SM

Według badania Pew Research Center tylko 9 procent internautów z USA zapoznaje się z informacjami dotyczącymi bieżących wydarzeń na portalach społecznościowych typu Facebook.

Codziennie Social Media dostarczają polskim internautom informacji. Trzeba pamiętać, że są to informacje już przebrane. Internauci przede wszystkim klikają w te linki (informacje), które uznają za interesujące, a to nie jest proste przy tak dużym szumie informacyjnym. Dodatkowo np. użytkownik Facebooka częściej klika w link polecany przez znajomego niż te, które zamieszczają firmy, instytucje czy osoby publiczne (fanpage).

Autor

Pasjonatka Internetu. Absolwentka Marketingu oraz Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej.

Skomentuj

10 + eighteen =